Signed up: 2015-05-16Country: TurkeyCity: Istanbul Send PM

ReviewsView reviews

  • Alinka Post date: 2018-02-06
    Meeting dateDurationCityLooksServicesComunication
    2017-10-20 90 min Istanbul
    : 9.5
    : 9.0
    : 9.5
    Kiss
    Blowjob
    CIM
    Sex
    Anal
    Breast
    Extraball
    Photo
    With tongue
    Without condom
    Yes, spits it out
    Active
    No
    Silikone
    Multiple times allowed
    Real picture
    Alinka - escort review from Istanbul, Turkey Go to profile
    Alina çok fit ve hoş bir kadın. resimler yansıtıyor fakat canlı görünce daha etkileyici. crystal ile duo görüştüm. bence kesinlikle gidilebilecek kadınlardan.
  • Crystal Post date: 2018-02-06
    Meeting dateDurationCityLooksServicesComunication
    2017-10-20 90 min Istanbul
    : 9.5
    : 9.5
    : 9.5
    Kiss
    Blowjob
    CIM
    Sex
    Anal
    Breast
    Extraball
    Photo
    With tongue
    Without condom
    Yes, spits it out
    Brutal
    No
    Silikone
    Multiple times allowed
    Real picture
    Crystal - escort review from Istanbul, Turkey Go to profile
    yorumlar zaten net. resimler de gerçek. kızımız gayet istekli ve arzulu, kendini paralıyor elinden geleni yapıyor. Sizin için orda olduğunu hissettiriyor. BJ konusunda evet aşırı hevesli. tavsiye ederim ama tek olarak. alina da katıldı ama bence tek olarak ikisi de daha iyi olur.
    Escort Answer:
    I am pleased to read your compliments. But I do not quite understand what Tolgo. Blink to me in WhatsApp so I can see. In any case, spaibo.I am pleased to read your compliments... But I do not quite understand what Tolgo. Blink to me in WhatsApp so I can see;) In any case,THANK YOU with hope to see again;}
  • Lola Post date: 2018-01-12
    Meeting dateDurationCityLooksServicesComunication
    2018-01-11 30 min Istanbul
    : 10.0
    : 10.0
    : 10.0
    Kiss
    Blowjob
    CIM
    Sex
    Anal
    Breast
    Extraball
    Photo
    With tongue
    Without condom
    Yes, spits it out
    Brutal
    No
    Silikone
    Only one allowed
    Real picture
    Lola - escort review from Istanbul, Turkey Go to profile
    Daha önceden yazılanlar gerçek, resimler gerçek. inanılmaz bi kız, vücut taş, yüzü çok çok güzel ve hiç çekingen değil. petite sevenler gitmesin, güçlü kuvvetli ve çok maharetli. herkesin görüşmesi farklı tabi ama ben bundan sonra başkasına gitmem herhalde. başarısız bir iki görüşmeden sonra sektöre olan güvenim yerine geldi.

    Liliana you are the most awesome girl I've seen in Turkey. see you soon!
  • YANA Post date: 2015-05-16
    Meeting dateDurationCityLooksServicesComunication
    2015-05-15 60 min Istanbul
    : 9.5
    : 10.0
    : 9.5
    Kiss
    Blowjob
    CIM
    Sex
    Anal
    Breast
    Extraball
    Photo
    With tongue
    Without condom
    Yes, spits it out
    Brutal
    No
    Natural
    Multiple times allowed
    Real picture
    YANA - escort review from Istanbul, Turkey Go to profile
    Slm beyler, Yana ile ilgili ne desem az kalır, inanılmaz memnun kaldım kesinlikle tavsiye ediyorum, servislere 10 verdim ama mümkün olsa on üzerinden onbeş verirdim, o derece kendini adadı, GFE diodum rahatlıkla ötesine geçtiğini söyleyebilirim. Ben bööle bişi bugüne kadar yaşamadım kız kendini helak etti :)
    Görüşmede sordum niye hiç review yok kapattın mı reviewları dedim, kimse daha yazmadı dedi, böyle bi kızın reviewsuz olması normal değil o yüzden yazıyorum, Yana yaptığı işin hakkını veriyor!
    Yana kesinlikle resimlerdeki kız, sadece az bi fazlalık var ben severim ama açıklama gereği hissetti herhalde, 10 gündür burdayım yemekler baklavalar beni mahvetti dedi, bööle de şirin biri...

    İletişime gelirsek ingilizcesi de türkçesi e çat pat, tr daha iyi ama anlaştık yani sıkıntı olmadı, zaten çok güleryüzlü

    Son olarak ona iyi davranırsanız o size çok daha iyi davranır onu söyleyebilirim ;)

    Yana muhteşem görüşme hala aklımda , bi dahaki sefere yine görüşmek üzere!


Back to Top